Hírek

Pályázat a budafoki borkultúra és turizmus márkává válásáért

Budafok-Tétény önkormányzata ötletpályázatot hirdet a XXII. kerület mint bornegyed arculatának megalkotására, népszerűsítésére, a pályázatokat augusztus 20-ig lehet beadni.

Olyan marketingjavaslatokat várnak, melyek segítségével Budafok határozott helyet foglalhat el Budapest turisztikai térképén, úti célként és szakmai elhelyezkedési lehetőségként egyaránt. A pályázat a bor- és pezsgőkészítés megismertetését helyezi fókuszba. 

A budafoki borkultúrát és turizmust kívánja fellendíteni a kiírt pályázat. fotó: pixabay.com

A kerület új arculatának megalkotására minden 18. életévét betöltött, de 35 évnél nem idősebb magyar, illetve európai uniós állampolgár jelentkezhet, az önkormányzat nem köti végzettséghez vagy szakmai tudáshoz a jelentkezést. A pályázatok benyújthatók egyénileg és csapatban egyaránt – írja a kamaraonline.hu.

Az önkormányzat arra vár ötleteket,  hogyan tenné a budafoki borkultúrát és turizmust márkává, és hogyan építené fel a kerület turisztikai arculatát. A pályázat döntője, a legígéretesebb pályaművek végleges prezentálása, és az eredményhirdetés a Budafoki Borfesztivált megelőző napon, augusztus 30-án lesz.

A zsűri elnöke Szalay-Bobrovniczky Alexandra – XXII. kerületi főpolgármester-helyettes. Az első helyezett nyereménye 300 ezer forint, a 2. helyezett 200 ezer forintot, a 3. pedig 100 ezer forintot kap, és minden díjazott a Magyar Turisztikai Ügynökség által felajánlott 4 borból álló borcsomagot.

agrotrend.hu / kamaraonline.hu

Tovább olvasom
Hirdetés

Fókuszban

Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés