Állattenyésztés

Gazdálkodás

Folytatódik a minőségi hazai sertéshús fogyasztását ösztönző kampány

A húsvéti áruházi kóstoltatást követően is folytatódik a kiváló minőségű sertéshús védjegyes termékek népszerűsítése – közölte Feldman Zsolt, a Földművelésügyi Minisztérium (FM) agrárgazdaságért felelős helyettes államtitkára kedden az egyik kiskereskedelmi lánc diósdi üzletében tartott sajtótájékoztatón.

A helyettes államtitkár hangsúlyozta: a magyar sertéshús jövője a magyar fogyasztók kezében van. Emlékeztetett rá: a programot azért indították el, hogy a fogyasztók és a hústermék közötti bizalom kialakulását egy minőségtanúsítási rendszerrel segítsék, s ma már a magyar sertésállomány harmada valamilyen formában része a programnak.  

Feldman Zsolt bejelentette: a program 2016-os folytatása érdekében a védjegy-tanúsítási rendszer működtetéséhez az idén 150 millió forintot biztosítanak, marketingcélra pedig 200 millió forintos keretet kívánnak felhasználni.

agrotrend.hu/MTI

Tovább olvasom
Hirdetés

Fókuszban

Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés