Hírek

Amerikában promózták a prémium falatokat

Tokaji és szekszárdi borokkal, és prémium kategóriás élelmiszerekkel kínálták az amerikai üzletembereket a Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH), tematikus magyar napján. A visszajelzések alapján konkrét rendeléseket vár a kereskedőház.

A Magyar Nemzeti Kereskedõház (MNKH), Magyarország Washingtoni Nagykövetsége, valamint az európai borok importálására szakosodott 3W Beverage Importers Taste of Hungary tematikus magyar napot szervezett. A washingtoni vacsorán a magyar borok mellett bemutatkozott a hazai, prémium kategóriás élelmiszereket összefogó Áldomás közösségi márka is. Az amerikai üzletemberek, disztribútorok és élelmiszeripari szereplõknek mind a magyar borok, mind az Áldomás élelmiszerek nagyon tetszettek, a visszajelzések alapján konkrét megrendelésekre is számítani lehet az amerikai piacról.

"Az amerikai fogyasztók jelentõs vásárlóerõvel rendelkeznek, és a piac kifejezetten keresi a kiváló minõségû, prémium kategóriás élelmiszereket. Éppen ezért, és az eddigi pozitív visszajelzések miatt biztosak vagyunk benne, hogy az Egyesült Államokban is sikeresen tudjuk majd forgalmazni az Áldomás-termékeket" – mondta Oláh Zsanett, a Magyar Nemzeti Kereskedõház vezérigazgatója. Az Áldomás élelmiszerek külpiaci értékesítése a tervek szerint elsõként az Egyesült Királyságban kezdõdik meg.

agrotrend.hu / Origo.hu

Tovább olvasom
Hirdetés

Fókuszban

Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés