2019.11.13., szerda , Szilvia

Hírek

2016. március 05. szombat • 18:00

Díjat nyert a Nemzeti Borkiválóság Program

A legjobb bormarketing kampány díját nyerte el a Földművelésügyi Minisztérium Nemzeti Borkiválóság Programja a VinCE Awards 2016 versenyen. Tizenkét kategóriában ismerték el a magyarországi borvilág kimagasló teljesítményeit a VinCE magazin által tavaly alapított VinCE Awards nevű díjjal, amelyet csütörtökön adtak át a 7. VinCE Budapest Wine Show nyitónapjának gálaestjén.

A borágazat szempontjából kiemelt kérdés, hogy annak célterületeiben rejlő kiválóságokat mennyire vagyunk képesek felismerni, azokat megfelelően rendszerezve a megújulás érdekében felhasználni, és mennyire tudjuk mindezt a borágazat versenyképességének erősítésére fordítani. A Földművelésügyi Minisztérium által életre hívott Nemzeti Borkiválóság Program hat fő célterületen a kiválóságokra fókuszált programokat fog össze, hiszen a bort nem elég jól elkészíteni, piacképessé és felfedezhetővé is kell tenni.

Foto:123RF

A VinCE Awards díjjal a lap olyan kimagasló teljesítményeket ismer el, amelyek túlmutatnak a borok elkészítésén, hogy azonosítsa és példaként mutassa fel a legjobb ötleteket, legprofibb koncepciókat, leginspirálóbb példákat. A szervezők közleménye szerint a VinCE magazin tizenegy éve meghatározó szerepet vállal a hazai boréletben, tesztjein rendszeresen értékel borokat.

Az idei VinCE Awards a legjobb borlapot, a legjobb borhotelt, a legjobb borvacsorát, a legjobb borkereskedést, a legjobb borbeszerzőt, a legjobb borbárt, a legjobb borász weboldalt, a legjobb pincelátogatást, a legjobb bormarketing kampányt és, a legaktívabb társulást is díjazta.

A budapesti díjkiosztó gálán a minisztériumot Nagy István miniszterhelyettes képviselte.

agrotrend.hu/FM

Feliratkozás az Agrotrend.hu hírlevelére

Teljes név:
E-mail cím:*
Elfogadom az Adatvédelmi nyilatkozatot.