Hírek
Itt a malac szezonja – kampánnyal is megtoldva
A húsvéti ünnepkör elmaradhatatlan, tradicionális étele a füstölt sonka, amelyből az éves mennyiség mintegy 30%-át ebben az időszakban fogyasztják. Nem véletlen, hogy erre az időszakra időzítette sertéshús fogyasztást ösztönöző kampányát az Agrármarketing Centrum, amely a Földművelésügyi Minisztérium támogatásával és a Vágóállat és Hús Terméktanács szakmai együttműködésével valósul meg.
A kampány ideje alatt négy áruházlánc – az Auchan, a Spar, a Babati és Társa Kft., valamint a Hajdúhús – összesen 64 budapesti és vidéki üzletében kóstolhatnak minőségi sertéshús termékeket a vásárlók. A sertéshús kampány 2017. április 11-29. között, hetente 3, összesen 9 napon át zajlik majd. A promóciós időszakban a vásárlók nem csak megízlelhetik a húskészítményeket, de tájékozódhatnak a sertéshús egészségre gyakorolt hatásairól is.
Az akció elsődleges célja, hogy felhívja a figyelmet a jó minőségű termékek fogyasztására, ugyanakkor fontos szempont a sertéságazat munkahelymegtartó erejének elősegítése. A kormány 2012-ben elfogadott sertésstratégiájának eredményeként a korábbi évek súlyos válságát követően növekedési pályára állt az ágazat. A szaktárca és az Agrármarketing Centrum az ilyen akcióktól azt várja, hogy a vásárlók tudatosan keresik majd a magas hozzáadott értékű, ellenőrzött és jó minőségű termékeket, amellyel a jelenleg mintegy 2,9 milliós sertésállomány növekedését és az ágazatban dolgozók helyzetét is elősegíthetik.
A sajtóközlemény végén a sertéshúsról így írnak:
agrotrend.hu / AMC