Hírek

Megrohamozták a magyar standot Hongkongban

Nagy sikerrel zárult a magyar részvétel az idei HOFEX-en, Hongkongban. A kínai és hongkongi piacról egyaránt elmondható, hogy évről évre nő a kereslet a prémiumtermékek iránt.

Nagy sikerrel zárult a magyar részvétel az idei HOFEX-en, Hongkongban. A május 8-11. között megrendezett, Ázsia vezető vendéglátóipari és élelmiszer kiállításán a magyar kiállítók komoly érdeklődésről és számos üzleti tárgyalásról számoltak be – írja közleményében az Agrármarketing Centrum (AMC).

Számtalan érdeklődő és potenciális üzletkötő fordult meg a magyar standnál. A látogatók közül sokan ismerték Magyarországot és az ország főbb termékeit, azonban nekik is tartogatott újdonságot a kínálat.

fotó:AMC

A magyar közösségi kiállítók többek között sertéstermékekből összeállított kóstolófalatokat, szalámiféléket, füstölt és érlelt sonkákat, illetve vegyes élelmiszereket és borokat mutattak be az érdeklődők számára, de a vendégek megismerkedhettek olyan különlegességgel is, mint például a szarvasgombás tokaji borzselé.

A kínai és hongkongi piacról egyaránt elmondható, hogy évről évre nő a kereslet a prémiumtermékek iránt, nagy az árverseny, valamint megfelelő árumennyiséggel is rendelkeznie kell az eladónak. A kiállítók szerint az üzletkötés hosszabb, bizalmi kapcsolaton alapuló folyamat, mindamellett meghálálja a befektetett időt és fáradságot.

Az idei évben 72 ország 2661 kiállítója vonultatta fel termékeit a HOFEX-en. A 30 éves múlttal rendelkező kiállításon az AMC 54 négyzetméteres közösségi standdal jelent meg.

agrotrend.hu / AMC

Tovább olvasom
Hirdetés

Fókuszban

Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés