Agrárpiac

Piac

A Nufarm 2018-as üzleti évének eredményei: az európai színtéren növekedést értek el

A Nufarm Europe nyilvánosságra hozta a 2018-as üzleti évre vonatkozó jelentését, amelynek alapján a vállalat a számára fontos régiókban erősen teljesített.

A 2018. július 31-én véget érő üzleti évben a Nufarm termékeinek forgalma Európában 19%-kal, a 2017-es 539,8 millió ausztrál dollárról 2018-ra 642,6 millió dollárra emelkedett – olvasható a vállalat közleményében.


2018-ban 19%-kal növekedett a vállalat forgalma – fotó: Nufarm

Az eredményt a Surf és a Century portfóliók felvásárlása alapozta meg, mivel mindkét csomag jól teljesített és a tervezett eredményeket hozta.

A Surf és a Century mellett a Nufarm alapportfóliója is szépen erősödött, mindenekelőtt az Agroxone, a Dicopur, a Kyleo és a Tazer márkáknak köszönhetően.

A kedvezőtlen időjárási körülmények ugyan rossz hatással voltak a forgalom növekedésére Észak- és Kelet-Európában, ám Németország, Spanyolország, Olaszország és Románia a későn kezdődő és nagyon szárazan végződő idény ellenére remek eredményekkel zárt.

A Surf és a Century portfólió átvétele, valamint a back-office szervezetünk folyamatban lévő modernizációja gyümölcsözőnek bizonyult, aminek köszönhetően a 2019-es üzleti évben képesek leszünk a céljainkat teljesíteni

mondja Hugo Schweers, a Nufarm európai ügyvezető igazgatója. 

 2019-ben ezenfelül a vásárlói élményekre koncentrálunk, és a gazdák igényeit, valamint az innovatív piaci stratégiákat állítjuk a középpontba” – tette hozzá az igazgató.

agrotrend.hu / Nufarm

Tovább olvasom
Hirdetés

Fókuszban

Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés