A 2018. július 31-én véget érő üzleti évben a Nufarm termékeinek forgalma Európában 19%-kal, a 2017-es 539,8 millió ausztrál dollárról 2018-ra 642,6 millió dollárra emelkedett - olvasható a vállalat közleményében.
2018-ban 19%-kal növekedett a vállalat forgalma - fotó: Nufarm
Az eredményt a Surf és a Century portfóliók felvásárlása alapozta meg, mivel mindkét csomag jól teljesített és a tervezett eredményeket hozta.
A Surf és a Century mellett a Nufarm alapportfóliója is szépen erősödött, mindenekelőtt az Agroxone, a Dicopur, a Kyleo és a Tazer márkáknak köszönhetően.
A kedvezőtlen időjárási körülmények ugyan rossz hatással voltak a forgalom növekedésére Észak- és Kelet-Európában, ám Németország, Spanyolország, Olaszország és Románia a későn kezdődő és nagyon szárazan végződő idény ellenére remek eredményekkel zárt.
„A Surf és a Century portfólió átvétele, valamint a back-office szervezetünk folyamatban lévő modernizációja gyümölcsözőnek bizonyult, aminek köszönhetően a 2019-es üzleti évben képesek leszünk a céljainkat teljesíteni
– mondja Hugo Schweers, a Nufarm európai ügyvezető igazgatója.
– 2019-ben ezenfelül a vásárlói élményekre koncentrálunk, és a gazdák igényeit, valamint az innovatív piaci stratégiákat állítjuk a középpontba” - tette hozzá az igazgató.
agrotrend.hu / Nufarm