Agrárpiac

Piac

Folytatódik a Kiváló Minőségű Sertéshús védjegyes termékek népszerűsítése

Folytatódik a „Kiváló Minőségű Sertéshús” (KMS) védjeggyel ellátott termékek népszerűsítése, április 20-tól 22-ig és április 27-től 29-ig újabb termékkóstoltató kampányban hívják fel a figyelmet a minőségi magyar sertéshúsra – közölte a Magyar Turizmus (MT) Zrt. az MTI-vel.

A kampányt, amelyet a Gödöllő Coop Zrt. 6 legnagyobb áruházában rendeznek meg, az MT és a Vágóállat és Hús Szakmaközi Szervezet és Terméktanács (VHT) közösen szervezte.

A "Kiváló Minőségű Sertéshús" védjeggyel ellátott sertéshúsok és sertéshús készítmények megbízható, felelős magyar gazdaságból származnak, előállításukat rendszeres, szigorú és folyamatos ellenőrzés kísérte, útjuk az élőállattól a vásárlásig nyomon követhető – ismerteti a közlemény.   

Emlékeztetnek arra, hogy a Földművelésügyi Minisztérium által létrehozott KMS-védjegyet a minisztérium megbízásából a VHT ítéli oda a szigorú követelményeket teljesítő magyar vállalatoknak és gazdaságoknak. A minősítő védjegyet azért hozták létre, hogy a tisztességes versenyfeltételek fenntartása mellett bővítse a magyarországi piacot, és növelje az országban előállított sertéshústermékek arányát.

agrotrend.hu/MTI

Tovább olvasom
Hirdetés

Fókuszban

Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés