Agrárpiac

Piac

Növelte árbevételét a Stihl Magyarországon

A Stihl magyarországi leányvállalatának éves forgalma meghaladta a 6 milliárd forintot 2015-ben az előző évi 5,87 milliárd forint után, az idei évre a vállalat 5 százalékos növekedést tervez – közölte a cég az MTI-vel.

A terveik szerint 2016-ban a mezőgazdasági, erdészeti és kerti gépeket gyártó cég az online jelenlétét erősíti, már országszerte 15 szakkereskedés csatlakozott a legújabb kereskedelmi rendszerhez, amelyben egységes online polcrendszert hoztak létre a partnerek számára, minden szakkereskedés külön webshopot üzemeltethet.

Közölték, hogy az új rendszert fokozatosan vezetik be, jelenleg az online előrendelés aktív, így a vásárlási folyamat egyszerűsödik.

A 160 országban jelen lévő Stihl International GmbH 1991-ben alapította meg magyarországi leányvállalatát, hogy bevezesse a Stihl márkájú gépeket, majd biztosítsa ezek önálló kereskedelmét Magyarországon. Az akkor 8 fővel induló cégnek rögtön az első évben 102 millió forintos forgalma lett. Jelenleg 22 fővel, több mint 300 szakkereskedéssel dolgoznak, a vállalat forgalma az évek során több mint az ötvenszeresére növekedett.

agrotrend.hu/MTI

Tovább olvasom
Hirdetés

Fókuszban

Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés