Agrárpiac

Piac

Orosz piacra válogatva – a minőségi élelmiszerek bejutottak Moszkvába

Bemutatkoztak az Áldomás élelmiszerek Moszkvában. Azokat a termékeket választották ki a portfólióból, amelyek nem esnek az embargó alá. Ha most megismeri az orosz piac ezeket az élelmiszereket, az embargó feloldása után több magas hozzáadott értéket képviselő termék exportjára nyílhat lehetőség.

Áldomás márkájú, prémium kategóriás élelmiszerekből készült fogásokból és hozzájuk illő magyar borokból rendezett termékbemutató díszvacsorát és üzletember találkozót a Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) hétfőn Moszkvában.

Oláh Zsanett, az MNKH vezérigazgatója elmondta, hogy a Magyarország íze címmel megtartott, 250 fős ültetéses vacsora Washington és Tokió után egy kiemelt projekt harmadik állomása, amelynek keretében exkluzív környezetben mutatkozhatnak be az Áldomás termékek, a magyar borok és kultúra. Tájékoztatása szerint az eseményre a lehetséges partnereket, márkadisztribútorokat hívták meg, hogy megismerkedhessenek a legkiválóbb magyar élelmiszerekkel. A cél az, hogy támogató partnereket találjanak az adott országban az Áldomás termékek értékesítéséhez. A vezérigazgató emlékeztetett, már a tokiói állomáson is lehetőség nyílt a szakmai rendezvény keretében konkrét tárgyalások lebonyolítására a legnagyobb importőrökkel és disztribútorokkal egyaránt.

Az orosz piac specifikumaira vonatkozó kérdésre jelezte: azokat a termékeket választották ki az Áldomás-portfólióból, amelyek nem esnek az embargó alá. Oláh Zsanett hangsúlyozta: nagyon fontos, hogy az Áldomás egy prémium termékeket összefogó közösségi márka. Ha most meg tudjuk ismertetni az orosz piacon ezeket az élelmiszereket, az embargó feloldása után sokkal több magas hozzáadott értéket képviselő terméket tudunk majd exportálni az országba – jelentette ki.

A vezérigazgató elmondta, hogy az Áldomás márkanév a legkiválóbb minőségű magyar élelmiszereket tömöríti. Kiemelte, hogy ezek GMO- és adalékanyag-mentessége, nyomon követhetősége a magyar állam által garantál minőséget tud biztosítani.

Azzal kapcsolatban, hogy a piac melyik szegmensét célozza meg a kereskedőház, a vezérigazgató elmondta: "ez egy magas minőség, a cél nem az árverseny, hanem a nemzetközi márkahűség kialakítása az Áldomás márka iránt."

agrotrend.hu / MTI

Tovább olvasom
Hirdetés

Fókuszban

Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés