Élelmiszergazdaság

Piac

A Magyar Turizmus Zrt. is beszáll a tejkampányba

A Magyar Turizmus Zrt. iskolai szemléletformáló munkával, a kézműves tejtermékek fogyasztókhoz való eljuttatásával igyekszik felhívni a figyelmet a minőségi magyar tejre és tejtermékekre.


fotó: 123rf

Lipcsey György Imre, az MT Zrt. agrármarketing vezérigazgató-helyettese csütörtökön az M1 aktuális csatornán kiemelte: az uniós tejkvóta kivezetését követõen fontos feladat a tejágazat, a magyar tej, tejtermékek népszerûsítése. Szerdán jelentették be, hogy decemberben folytatódik a minõségi hazai tejtermékek népszerûsítését célzó, nyáron kezdõdött marketingkampány a Földmûvelésügyi Minisztérium, az MT Zrt. agrármarketing vezérigazgatósága és a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács együttmûködésében.     

Lipcsey György Imre elmondta, hogy januárban tejesdoboz kampány indul, ahol a tejszív logós termékeket promótálják, szorosan együttmûködve az FM-mel és a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanáccsal. A jövõ májusig tartó kampánnyal elsõsorban a családokat szeretnék megszólítani, hiszen nagyon fontos, hogy fiataltól idõs korig mindenki fogyasszon egészséges magyar tejet és tejtermékeket – mondta a vezérigazgató-helyettes az M1 aktuális csatornán.

agrotrend.hu / mti

Tovább olvasom
Hirdetés

Fókuszban

Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés