Élelmiszergazdaság

Piac

Csökkenti a friss sertéshús árát a Lidl

A Lidl Magyarország tartósan csökkenti a friss magyar sertéshús fogyasztói árát. Az árcsökkentés közel 20 terméket érint, a mérséklés mértéke kilogrammonként akár 150 forintot is jelenthet, átlagosan pedig eléri a 100 forintot. Az áruházlánc célja, a kiváló minőségű hazai sertéshúsok népszerűsítése, a megnövekedett kereslet révén a hazai termelői szektor támogatása.

A Lidl Magyarország élen jár a hazai sertéshús értékesítésének növelésében, amit az is mutat, hogy az elmúlt évben 25 százalékkal több sertéshúst értékesített, mint az azt megelõzõ évben – írta meg a Store Insider. A vásárlói igények kiszolgálása érdekében az áruházlánc hosszabb távon biztosítja közel húsz, kizárólag magyar beszállítóktól származó friss sertéshús alacsonyabb árát.

A friss sertéshúsok fogyasztói árcsökkenésének mértéke átlagosan kilogrammonként eléri a 100 forintot, de egyes termékek estében még ennél is nagyobb mértékben viszi lejjebb az árakat a vállalat. Így a friss darabolt csont nélküli sertéskarajt kilógrammonként 150 forinttal, míg a friss csont nélküli sertéslapockát, a 30 százalékos zsírtartalmú friss darált sertéshúst és a csont nélküli friss sertéscombot 100 forinttal olcsóbban tudjuk megvásárolni.

Fotó: pixabay.com
 

„A vállalat bízik abban, hogy az alacsonyabb fogyasztói árak biztosításával hozzájárul a magyar háztartások kiadásainak csökkentéséhez, és a vásárlók ezáltal gyakrabban választják a Lidl által forgalmazott, olcsóbban elérhetõ, kiváló minõségû magyar sertéshúsokat. A megnövekedett kereslet pedig nagyban elõsegíti a hazai sertéságazat stabilitását és fejlõdését.” – mondta Tõzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetõje.

A Lidl Magyarország a friss húseladást tekintve is a fogyasztói igények kielégítésére törekszik, ezzel együtt stratégiai döntése, hogy kínálatában minél több hazai partnerrel dolgozzon együtt.  Az elmúlt évek törekvése eredményeként ma már 100 százalékban magyar beszállítóktól származó friss sertéshúsokat forgalmaz az áruházak polcain.

A vállalat a jövõben is arra fog törekedni, hogy tovább erõsítse az ágazat stabilitását és a magyar sertéstermelõk fejlõdését, mindezzel hozzájárulva a magyar gazdaság fejlõdéséhez, versenyképességéhez.

agrotrend.hu / Store Insider

Tovább olvasom

Fókuszban

Hirdetés [bsa_pro_ad_space id=13 crop=no ]
Hirdetés [bsa_pro_ad_space id=14 crop=no ]

Facebook