Hírek

Magyar termék, a jó minőség garanciája

Szükséges a vásárlói tudatosság erősítése.

Egyre inkább garantálja a magyar termék a minőséget, ehhez a Reál üzlethálózat kínálatával nemcsak az arcát, hanem az infrastruktúrát is biztosítja – mondta Nagy István agrárminiszter csütörtökön, a Reál Alfa szupermarket átadásán, Budapesten.


Nagy István: a magyar termék egyre inkább garantálja a minőséget – fotó: drnagyistvan.hu

A miniszter szerint szükséges a vásárlói tudatosság erősítése annak érdekében, hogy egyre többen keressék az üzlet kínálatában is megjelenő, magyar termelőktől származó termékeket, amelyek frissek és biztonságosak. Nagy István elmondta:

a minisztérium azt szeretné, hogy minél többen vásároljanak jó minőségű magyar terméket.

Hozzátette, ennek elősegítésére hozták létre a nemzeti termékvédjegyet. A miniszter reméli, hogy az üzlet példája és sikere ösztönzi, hogy több hasonló nyíljon, és még több vásárló legyen elkötelezett a magyar termékek iránt.

Kujbus Tibor, a Reál Hungária Kereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatója elmondta, hogy a 11. kerületben található ingatlanjuk átalakítására, korszerűsítésére 1 milliárd forintot fordítottak.

A szupermarkettel 50 munkahelyet teremtettek, mintegy 150 millió forintos árukészlettel indulnak.

Az ügyvezető igazgató elmondta, hogy a Reál 2001-ben alakult, az üzletlánc az ország keleti régiójában a legerősebb. A cégcsoport összefogással jött létre és az ország több régiójában csatlakoztak hozzá cégek.

Az átadott szupermarketről elmondta, hogy eredetileg 1994-ben nyitott mintegy 6500 négyzetméteren. A Reál Kft. 2011-ben vásárolta meg az ingatlant, amelyben logisztikai központot hozott létre. A logisztikai központ Biatorbágyra költözött, így a létesítményt a modern igényeknek megfelelő szupermarketté alakították.

A szupermarketben mintegy 15 ezer terméket kínálnak, ezen belül több mint 500 féle bort.

agrotrend.hu / MTI

Tovább olvasom
Hirdetés

Fókuszban

Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés