Élelmiszergazdaság

Piac

Milliárdos forgalom felé tart a Rézangyal

A Rézangyal Kft. értékesítési árbevétele a cég becslései szerint a tavalyi nettó 925,5 millió forint után idén elérheti az 1 milliárd forintot.

A cég közleményében felidézték, hogy a Rézangyal alapítói, Maros Róbert és Gaspari Zsolt 2005-ben indították vállalkozásukat prémium minõségû pálinka elõállítására, a cég 2006-ban nettó 66 millió forint, 2010-ben pedig már 760,6 millió forint árbevételt termelt. Kiemelték: az alapítók olyan pálinka elõállítására törekedtek, ami egyaránt megállja a helyét a magyar és a külföldi piacokon is, ezért célul tûzték ki a klasszikus pálinka arculatváltását, így a minõség mellett a dizájnra is nagy hangsúlyt fektettek.

A folyamatos fejlõdésnek köszönhetõen a Rézangyal már 29 termékkel szerepel a piacon, 2010 óta pedig a Rézangyal Classic Selection 11 ízének és a Rézangyal 55 fokos válogatás három termékének a Coca-Cola HBC lett a kizárólagos magyarországi forgalmazója.

Arról is beszámoltak, hogy 2010-ben megvásárolták a Márton és Lányai márkanév 50 százalékát, majd Márton és Lányai Kft. elnevezéssel közös céget alapítottak Márton Jánossal. A cégcsoporthoz tartozó Magyar Pálinka Kft. 2006-tól 20 alkalommal rendezte meg Budapesti Pálinkafesztivált, illetve a Budavári Pálinka- és Kolbászfesztivált.

A nyilvánosan elérhetõ cégadatok szerint a Rézangyal Kft. a 2015-ös üzleti évben 43,98 millió forint adózott eredménnyel zárt, ami 20,14 millió forinttal haladta meg 2014. évit.

agrotrend.hu / MTI

Tovább olvasom
Hirdetés

Fókuszban

Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés