Technika

John Deere: új nagy teljesítményű gumihevederes traktorok a 9RX sorozatból

A nagy teljesítményű 9R kerekes és 9RT két gumihevederes traktorainak terjedelmes sorozatát egészíti ki a John Deere a most bemutatott első, négy gumihevederes-járószerkezet meghajtású traktorával.

 

A 9RX sorozat négy új, 470 – 620 LE teljesítményű modellje robusztus gumihevederekkel rendelkezik, melyeket a nagy teljesítmény, a hosszú élettartam és a komfortos vezetés érdekében alakítottak ki – különösen nagy munkagépekkel végzett szántóföldi munkákra.

A 9RX modellek nagy teljesítményű futóművel rendelkeznek, alakjánál fogva ékelődő pozitív hajtással, ami hatékonyan viszi át az erőt a talajra – ideális a legnehezebb vonóerőt igénylő munkákhoz olyan munkagépekkel, mint az eke, a kultivátor, a mélylazító, és a vetőgép kombinációk, de akár mezőgazdaságon kívüli alkalmazásokhoz is.

Az új 9470RX és 9520RX traktorokat John Deere PowerTech PSS motorok hajtják 13,5 literes lökettérfogattal (FÁK/UKR: károsanyag kibocsátási osztály II), a 9570RX és a 9620RX viszont 15 literes Cummins QSX motorral rendelkezik. A kívülről hűtött kipufogógáz recirkulációnak (EGR), a turbófeltöltésű technológiának, a dízel részecskeszűrőnek (DPF), és a szelektív katalitikus reakciónak (SCR) köszönhetően mindkét motor megfelel a IV károsanyag kibocsátási norma követelményeinek, és több mint elegendő teljesítményt valamint forgatónyomatékot kínálnak a legkeményebb szántóföldi feltételekhez.

A motorok nagyvonalúan tervezett hajtókereket hajtanak. A vezetőkerekekkel és a görgőkkel optimális erőátvitelt tud elérni a lehető legkisebb csúszás mellett.

A 9RX sorozat új traktorai a 3500 és 6500 sorozat robusztus és defektmentes, optimális terhelhetőséget biztosító DuraDrive-technológiával előállított Camoplast gumihevederein közlekednek a szántóföldön. A 760 mm szélességben beszerezhető gumihevederek hosszabb élettartamra tervezettek, és a jármű teljes munkaszélességét 3 m alatt tartják. Igény szerint 914 mm széles gumihevederek is rendelhetők.

A 9R/9RT testvérmodellekhez hasonlóan az új 9RX traktorok is az intelligens, Efficiency-Manager-rel ellátott e18 PowrShift-váltóval rendelkeznek. Ez az üzletágban egyedülálló váltó gyorsan és automatikusan működik, biztosítva ezzel a nagyobb teljesítményt és az alacsonyabb fogyasztást.

A traktorok csuklós törzskormányzásúak, és opcionálisan felszerelhetők az ActiveCommand Steering (ACS) kormányzási rendszerrel, ami a manőverezési képességet és a nyomtartást növeli, még 40 km/h szállítási sebesség mellett is.

A 9-es sorozatban már kapható integrált felszereléssel ellátott CommandView III vezetőfülke egy új vezetőfülke rugózási rendszer előnyeit élvezi, ami a 10 cm-es függőleges rugóútnak köszönhetően a vezetés kényelmét jelentősen megnöveli. Ezzel a járművezető és a vezetőfülke védve van a súlyos lökésektől és a vibrációtól.

A CommandView III vezetőfülke további kiemelkedő jellemzője az ergonómia. Ide tartozik például a teljesen integrált AutoTrac™ kormányzási rendszer, a JDLink Connect telematikai rendszer, az intuitív és felhasználóbarát 4. generációs egyedileg programozható menüoldalakkal rendelkező CommandCenter kijelző, és az Efficiency-Manager-rel ellátott e18 PowrShift-váltó. Sötétben 24 ledes munkavégző fényszórók gondoskodnak a lehető legjobb látási viszonyokról a traktor körül.

Az új 9RX hidraulikáját átalakították, akár nyolc hidraulikacsatlakozás is használható, a szériára jellemző 220 l/min olajszállítási teljesítménnyel, vagy opcionálisan 435 l/min teljesítménnyel. Probléma nélkül tudja teljesíteni a nagy munkagépek magas követelményeit.

proplanta.de

 

Tovább olvasom
Hirdetés

Fókuszban

Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés