Gépesítés

Technika

Az NRG CAR elektromos jármű palettáján mindenki megtalálja a számításait

Az elektromos kisteherautóktól az elektromos kisbuszokig mindenki megtalálhatja a számára legmegfelelőbb járművet, amely gazdaságának napi életét teheti egyszerűbbé.

AZ NRG CAR KFT. BEMUTATÁSA

Fő tevékenységi körünk elektromos anyag- és személymozgató gépek értékesítése és bérbeadása:

o   Kisteherautók 150 kg – 3.000 kg teherszállító kapacitással

o   Személyszállító kisautók 2 – 8 fő személyszállító kapacitással

o   Elektromos kisbuszok 8 – 23 fő személyszállító kapacitással

–          2017. Január 1-től cégünk az NGM által meghirdetett elektromos autó pályázat keretén belül 2 különböző, közúti forgalomban használható, akár 1.200 kg teherbírással rendelkező elektromos – elsősorban városgondnoksági, kertészeti és kommunális, hulladékszállítási feladatokra alkalmas – kisteherautó modellt kínál.

–          Helyszíni, teljes körű (full) szerviz szolgáltatás Magyarország egész területén.

–          Folyamatos alkatrészellátás budaörsi alkatrészraktárunkból, akár 24 órán belüli ellátással.

–          Flottamenedzsment rendszerek alkalmazása: ütközésérzékelő rendszer, gép kihasználtság kimutatása, kezelő azonosítás stb.

–          Egyedi igények kiszolgálása: gépátalakítások, felépítmények, különböző kabinkialakítások stb.

         

Cégünk az alábbi gyártó cégek kizárólagos magyarországi képviseletét látja el:

o   Polaris W&T – Goupil Industrie (France)

o   HiSUN Vector E1 (China)

o   Glutton (Belgium)

o   Taylor-Dunn Manufacturing Co. Ltd (USA)

o   HDK Plastic Factory USA Co. Ltd (USA)

o   LvTong

BÉRLET

Elektromos gépeink és járműveink rövid- és hosszú távú bérleti konstrukció lehetőséggel is elérhetők. Ily módon megoldást kínálunk ideiglenes vagy próbaszerű / áthidaló igények megvalósítására is.

SZERVIZ

Az NRG CAR Kft. szerviz központja és alkatrészraktára Budaörsön található, szervizünk országosan 10 szervizponttal, magasan kvalifikált munkatársainkkal biztosítja Ügyfeleink részére a felső szintű szervizszolgáltatást, akár – megállapodás szerinti – 0-24 órás rendelkezésre állással.

 

NRG CAR KFT. SZERVIZPONTOK

Sopron, Mosonmagyaróvár, Zalaegerszeg, Nagykanizsa, Szekszárd, Budapest, Hódmezővásárhely, Miskolc, Debrecen, Nyíregyháza

A széles választék mellett kiemelt hangsúlyt fektetünk eszközeink magas szintű szervizfelügyeletére, melyhez a Magyarország területén legfeljebb 50 km-en belüli szervizlefedettséget biztosítunk. Továbbá az alkatrészek ellátása budaörsi központunkból valamint gyártó beszállítóink európai alkatrész-központjaiból történik, így bármely alkatrészt legfeljebb 24-72 órán belül tudunk Ügyfeleink részére szállítani.

GARANCIAIDő

Legtöbb elektromos meghajtású gépünkre 24 hónap vagy 2000 üzemóra standard garanciát vállalunk, mely külön szerződési feltételekkel 36 hónap vagy 3000 üzemóra időintervallumra meghosszabbítható.

 

FINANSZÍROZÁS

A különböző projektekhez finanszírozási lehetőségeket is kínálunk, ezzel szeretnénk megkönnyíteni Ügyfeleink döntését.

PÁLYÁZATOK

Cégünk folyamatosan figyeli az aktuális Európai Uniós pályázatokat, az Ügyfél részére kedvező pályázati találat esetén értesítést küldünk, illetve lehetőség van konzultációra pályázati szaktanácsadónkkal is.

Forradalmian új elektromos haszongépjármű a Goupil G4 az NRG CAR-tól

A Goupil G4 modell magában foglalja azokat a jellemzőket, amelyek a G3-as modellt annyira sikeressé tették (méret, robusztus kivitel és ergonómiai kialakítás), miközben a legnagyobb kényelmet és teljesítményt nyújtja. A jármű minden alkatrészét újratervezték a piac normáit meghaladó minőségi szintre.

A páratlan modularitással felépített acélvázas alváz minden körülmények között ellenáll az útviszonyok változásainak, a futómű kényelmet és tökéletes stabilitást biztosít maximális terhelés esetén is, a kormányszerkezet és fékek szintén átalakításra kerültek úgy, hogy azonnal és akadály nélkül engedelmeskedjenek a sofőr reakcióinak.

A Goupil G4 modell egyedülálló vezetési élményt nyújt ezen kategóriájú haszongépjármű tekintetében.

Minden területre alkalmas berendezés

Hasonlóan azokhoz a modellekhez, amelyek a Goupil-t annyira sikeressé tették, a G4 modell szintén magában foglalja a moduláris alváz-kialakítást és páratlan sokoldalúságot nyújt.

A háztartási és szerves hulladék gyűjtésére, parkok és kertek karbantartására, épület karbantartására, szállításra kialakított berendezéssel a G4 modell alkalmazkodik az Ön üzleti területéhez.

1.226 kg-ig terjedő hasznos terheléssel és 120 km-ig terjedő önálló működéssel a G4 modell kielégíti szinte minden alkalmazási terület követelményeit.

Goupil G4

Elképesztő teherbírással rendelkezik

Az 1.226 kg-ig terjedő hasznos teherbírással a Goupil G4 modell messze meghaladja a piaci normákat és egyedülálló terhelhetőségi kapacitást nyújt.

Garantáltan hosszú élettartam

A G4 modellnél többféle akkumulátortípus közül lehet választani az energiaigényeknek megfelelően. Választási lehetőségek: 3-féle trakciós ipari akkumulátor (8,6kWh, 11,5kWh, 15,4kWh) és 2-féle Lítium-Vas-Foszfát technológiával készült akkumulátor (9,2kWh, 13,8kWh). Szabványos töltőállomás esetén (16A, 220V) – a LítiumVas-Foszfát technológia nagyobb rugalmasságot biztosít, valamint a részleges töltés lehetőségét is nyújtja.

Az erdei elektromos terepjáró is remek innováció, amelyet a HiSun hibátlanul testesít meg

Az Ipoly Erdõ Zrt. Váci Erdészetének munkatársai közremûködésével szakmai terepi bemutatót szervezett az Erdészeti Lapok Szerkesztõsége az NRGCAR Kft. által forgalmazott HiSun Vector E1 4WD elektromos meghajtású UTV erdészeti felhasználásának kipróbálása céljából.

De mi is az az UTV? Az angol rövidítés a Utility Task Vehicle durva magyarítással hasznos feladatra szánt jármûvet jelent, amely konkrét lehatárolás a szabadidõs felhasználással szemben. Vagyis az UTV, így a HiSun Vector E1 is, igazi munkagép!

Az UTV-ék nem quadok, bár elsõ ránézésre valóban azok alapjait fedezhetjük fel. A quad azonban egy négykerekû terepmotor semmi több, míg az UTV-k a komoly terepjáró képességek megtartása mellett, kifejezetten egy-egy gazdálkodási ágazat – erdészet, vadászat, halászat, agrárium – speciális igényeinek megfelelõen alakíthatók ki. Közös jellemzõjük, hogy méreteiktõl függõ kapacitással, a billenthetõ platók miatt teherszállításra is alkalmasak, és számos kiegészítõvel – csörlõk, hótolólapát, munkafények, vonószerkezet stb. – is felszerelhetõk.

Az erdészeti alkalmazáshatóságuk a hazai erdõgazdálkodás gyakorlatában azonban mindeddig nyitott kérdés volt, egy-egy szakmai kiállításon figyelhettünk fel csak a jármûvekre. Most a Naszály északi oldalának cseppet sem könnyû terepén lehetõség nyílt a valódi tulajdonságok megismerésére és a tapasztalatok összegzésére. A HiSun Vector E1 4WD különlegessége és érteke is egyben a 100%-os elektromos meghajtás.

Ma még talán kicsit idegenkedve néz a nagy teljesítményû dízelterepjárókra szocializálódott ágazat egy akkumulátorok hajtotta terepjáróra, de ez a meghajtási rendszer a jelenben már a jövõt képviseli! A megfelelõ mûszaki tulajdonságokon túl, a bekerülési költség mellett, az üzemeltetési és fenntartási költségek a legjelentõsebb kalkulációs tételek egy gépbeszerzés során.

Az elektromos meghajtású UTV-k, így a HiSun Vector E1 esetében is, ezek rendkívül alacsonyak. Egy részt a hagyományos terepjárókkal szemben kvázi elhanyagolható az üzemanyag költség. A beépített, digitálisan vezérelt töltõk 5-6 óra alatt töltik fel sima hálózati elektromos áramról a teljesen lemerült akkumulátorokat, melyek hozzávetõlegesen 1000–1200 feltöltési-lemerülési ciklust bírnak el.

Másrészt a karbantartási, szervizelési költségek – a futómûvek idõnkénti átzsírozásain kívül – ugyancsak minimálisak. Ezek pedig a mai költségérzékeny gazdálkodásban nem utolsó szempontok! A hatótávolság az erdészeti ágazatban kényes kérdés. A közúton(!), terepen egyaránt használható HiSun Vector E1 névleges hatótávolsága eléri a 80 km-t, ami természetesen nehéz terepen, vagy állandó nagy sebességgel közlekedve arányosan csökken.

Anélkül, hogy elmerülnénk a további mûszaki részletekbe – errõl bõséges információt ad a keretes táblázat – a terepi bemutató tapasztalatai alapján elmondható, hogy a HiSun mindenhol megállta a helyét. Akár kifejezetten nagy lejtõszögû, köves hegygerincen kellett felkapaszkodni, akár mély, agyagos-sáros dagonyán kellett átkelni, vagy az újulat között finomabban manõverezni.

A Váci Erdészet kollégáinak véleménye szerint lenne gyakorlati haszna az erdészeti ágazatban az elektromos UTV-k üzemszerû alkalmazásnak, fõleg vegyes használatban, olyan szakmai feladatok során, amikor egyszerûen nem éri meg a költségesebb üzemeltetésû dízel terepjárókat igénybe venni.

A szélesebb körû használathoz érdemes lenne az elektromotor és az akkumulátorok teljesítményét még tovább növelni és zárt, idõjárásbiztos kabinfelépítményt alkalmazni.

A forgalmazó a HiSun Vector E1 esetében a kabinra már kész megoldásokkal rendelkezik és a kínai gyárban található innovációs-kutató részleg által fejlesztésre kerülõ új Vectorok esetében a további teljesítménynövelés is komoly fejlesztési cél, a versenytársakhoz képest jobb árelõny megtartása mellett.

Az NRG CAR KFT. újabb üzletága az NRG Akku

Az új üzletágban munkaakkumulátorokat forgalmaznak szolár rendszerekhez, a cég által forgalmazott járművekhez, hajókhoz, lakókocsikhoz, takarítógépekhez, ollós emelőkhöz.

agrotrend.hu / NRG CAR

Tovább olvasom
Hirdetés

Fókuszban

Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés