Gépesítés

Technika

DEUTZ-FAHR traktorok a MezőGépShow-n

A június 17-18-án megrendezésre kerülő I. NAK Mezőgépshow-n DEUTZ-FAHR traktorok is bemutatkoznak munka közben, a Dor-Ker Kft. kínálatából. Érdemes lesz ezeket is megnézni! Itt és élőben is!

DEUTZ-FAHR 9340 TTV AGROTRON

A DEUTZ-FAHR az új 9-es traktorsorozat három új modellel 290 és 340 LE közötti lóerőtartományban, TTV fokozatmentes sebességváltóval.

  • A traktorok kényelmesek, mind üzemanyag, mind az üzemeltetési költségek tekintetében gazdaságosak, emellett pedig stílusosak is, hiszen formatervezésük a Giugiaro Designnal együtt történt.
  • A motorháztető letisztult, lendületes vonala, a jellegzetes fülke és a kiváló minőségű alapanyagok átfogó alkalmazása mind hozzájárulnak, hogy a legújabb DEUTZ-FAHR traktoroknak egyszerre legyen agresszív, mégis felhasználóbarát külleme.
  • Az új modellek teljesítménye főleg olyan komoly igénybevételt jelentő munkaműveleteknél aknázható ki, mint a szántás, altalajlazítás vagy direktvetés.
  • Az erőt a DEUTZ TCD 7.8 literes ikerturbós, hathengeres motor adja, amely megfelel a Tier 4 final emissziós előírásoknak és hengerenként négy szeleppel rendelkezik. A motorok turbófeltöltősek, közbülső hűtővel rendelkeznek, a Deutz Common Rail üzemanyag-befecskendező rendszert beépített elektronika vezérli, a kipufogógáz-utókezelésről pedig SCR katalitikus átalakító és DPF gondoskodik.
  • A nagy 600 l-es üzemanyagtartály révén a munkanapokat nem kell tankolással megszakítani.
  • Az új elektronikus vezérlésű hűtőrendszer a hatékonyságot alacsony fogyasztással ötvözi – ez különösen hasznos elem meleg időben végzett közúti szállításnál.
  • Gyors reakció, biztonságos és pontos működés: ezek a ZF Terramatic TMT 32 fokozatmentes sebességváltó főbb tulajdonságai, mellyel korábban elképzelhetetlen üzemanyag-takarékosság érhető el úgy közúton, mint szántóföldön. A 60 km/órás csúcssebesség 1,780-as, az 50 km/óra 1,480-as, a 40 km/óra 1,350-as fordulatszámon elérhető.
  • A takarékos működéshez a háromsebességes  (540E/1000/1000E) TLT-csomag is hozzájárul, mely fejlett elektrohidraulikus vezérléssel rendelkezik.
  • A körülmények a közúton és a szántón egyaránt hirtelen megváltozhatnak, ám az első tengely felfüggesztésének köszönhetően a 9-es sorozat futása dinamikus és nagyon kényelmes. A traktor megállítása is fontos.
  • PowerBrake fék a pedál kis nyomására is biztonságosan leállítja a gépet. A fékrendszer másik eleme az elektronikus parkolófék (EPB). A 60 km/órás végsebességű változat első tengelyének féktárcsái is nagyban hozzájárulnak a jó fékteljesítményhez.
  • A hidraulikarendszer lelke egy 210 l/perc teljesítményű terhelésérzékelős, 200 bar nyomáson működő szivattyú max. 7 csatlakozóval. Ebből négy maximális teljesítménye 150 l/ perc, háromé 100 l/perc. Mindegyik elektronikusan vezérelt, időzítővel és áramlásvezérléssel ellátott. 90 literes a hidraulikarendszer olajtartálya, amely független a sebességváltótól, így nem fenyeget az a veszély, hogy a csatlakozókba került szennyeződés gondot okoz a váltórendszerben.
  • A hátsó emelőkarok névleges emelési kapacitás 12,000 kg.
  • A MAXI-VISION fülke a 9-es sorozat újabb vonzó eleme. A kilátás minden irányba zavartalan utóbbi annak köszönhető, hogy a szélvédő egyetlen üveglapból áll. A kényelemhez nagyban hozzájárulnak a csúcsminőségű alapanyagok, a csúszásmentes, mégis puha tapintású kormánykerék, illetve csillogásmentes felületű színes kijelző elhelyezése a vezetőülés mellett.

Opcionális lehetőség a 12” átmérőjű érintőképernyő (i-Monitor 2.0), az Agrosky GPS navigációs rendszer, illetve a ComforTip kezelőrendszer.

Nagy előrelépés ez a modern, hatékony, üzemanyag-takarékos és megbízható mezőgazdaság számára.

DEUTZ-FAHR 6160 AGROTRON

Az új kompakt karosszéria íves vonalvezetése olyan dinamikus megjelenést kölcsönöz, mely érzékelteti az egyensúlyt a méretek és funkcionalitás között.

A feltűnő stílus a Giugiaro Design tervezőcéggel történő közös együttműködés eredménye; a tervezőstúdió hosszú évek óta partneri viszonyt ápol a Deutz-Fahr vállalattal.

Az új S-Class 2 vezetőfülke nagyszerű formaterve minden eddiginél magasabb komfortszintet nyújt, ideális munkakörnyezetet  teremtve, melyben a hosszú munkaórák is pillanatoknak tűnnek. A beépített LED-koszorúval ellátott sárhányók egyedi megjelenést biztosítanak

A továbbfejlesztett Deutz Common Rail motorok hatékony Powershift váltóművel és csúcsminőségű hidraulikus rendszerrel kombinálva: ez a társítás olyan technológiai összhangot eredményez, melyben az egyes részelemek hatékonysága a gép egészének teljesítményét fokozza, így teremtvén hozzáadott értéket a felhasználó számára.

A traktor maximális hatékonyságot és alacsony állandó és változó működési költséget biztosít, melyek között az üzemanyag az egyik legjelentősebb tétel. Ebből a meggondolásból a Deutz-Fahr egy ideje széleskörűen alkalmazza a teljesítményhatékonyság elvét, melynek lényege a lehető legjobb technológiai megoldások használata a legalacsonyabb üzemi költségek mellett, a lehető legmagasabb teljesítmény elérésével.

Az 1600-as fordulaton kifejtett maximális nyomaték teszi lehetővé, míg a csúcsteljesítményt a motor  1 900 rpm-en adja le, és az konstans marad 1 600 és 2 100 rpm között, mivel ez a legnépszerűbb fordulatszám-tartomány a mezőgazdasági munkavégzés során.

Hengerenként négy szelep, töltőlevegő-hűtővel és megkerülő- szeleppel ellátott turbófeltöltő, integrált  Deutz Common  Rail  (DCR) befecskendező-vezérlés akár 1 600 bar  nyomáson és kipufogógáz- utókezelés az SCR katalizátorral.

Az üzemanyag-megtakarítás könnyedén kompenzálja az AdBlue költségeit, egyidejűleg optimalizálva az üzemi költségeket és elősegítve a környezetvédelmet.

A 35 literes AdBlue tartály nem befolyásolja a 300 literes fő üzemanyagtartály kapacitását. Az AdBlue tartály kapacitásával egy teljes tanknyi AdBlue szükséges két teljes tank üzemanyaghoz. (művelettől függően). Így a hosszú munkanapok többé nem jelentenek problémát.

Alapfelszereltségkénta 6160-as traktorok váltóműve hat áttételtartományban egyenként 4 Powershift sebességfokozatot tesz lehetővé,  ami összesen 24 fokozatot jelent. Továbbá a négy legalacsonyabb tartomány esetében opcionálisan felező is rendelhető; ez és az elektrohidraulikus teljesítmény szabályzó a forgómanővereket egyszerűvé teszi, és jobb irányíthatóságot biztosít szűk helyeken frontra felszerelt munkagépek esetében.

Így akár 40/40 sebességfokozat is elérhetővé válik, és ugyanennyi áll rendelkezésre hátramenetben is; a sebességfokozatok intelligens eloszlása megakadályozza a szükségtelen átfedéseket.

Közúton haladáskor a fordulatszám mindössze 1550 rpm így csökkentve az üzemanyagfogyasztást valamint zaj- és rezgésszintet.

Az elektrohidraulikus szabályzó állítható, így a haladási irány mozgásban lévő jármű esetében is állítható, akár emelkedőkön is a kormány bal oldalán levő karral, egészen 12 km/h sebességekig a kuplungpedál lenyomása nélkül.

A "CSHIFT" jelzésű, magas felszereltségű típusok Automata Powershift váltóval vannak ellátva, mely automatikusan kiválasztja a 4 Powershift sebesség egyikét mindegyik áttételtartományban, terheléstől és fordulatszámtól függően.

A gyors válaszidő kiemelt fontosságú a gyakori sebességváltásnál. Ezáltal a vezető több figyelmet szentelhet a feladatnak, az automataváltó pedig optimálisan használja a motorteljesítményt, csökkentvén az üzemanyag fogyasztást. Az összkerékhajtás automatikus vezérlése és az elülső és hátsó differenciálzárak által a 160 széria  könnyedén megbirkózik a legnehezebb feladatokkal. Az elektromos vezérlőegység a jármű sebességének és a kormányszögnek megfelelően irányítja az összkerékhajtást és a differenciálzárat, maximális tapadást biztosítva szántás közben, és könnyű irányíthatóságot eredményezve a közutakon.

Ingyenes regisztráció az I. NAK MezőGépShow-ra itt!

agrotrend.hu

Tovább olvasom
Hirdetés

Fókuszban

Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés