Gépesítés

Technika

Fendt az I. NAK Mezőgépshow-n

Az AXIÁL Kft. a Fendt 828 Vario-t mutatja be a többi között a Mezőgépshow-n. Ismerkedjen meg a géppel itt, nézze meg élőben Mezőfalván, június 17-18-án.

Fendt 828 Vario

Általában:

  • Könnyű alap traktor, önsúlya 9,5 tonna

  • Megengedett össztömeg 14 (60km/h) illetve 16 t (40v50km/h)

  • Power, PowerPlus, Profi és ProfiPlus felszereltségi szintek a felhasználó igényei és a felhasználási céloknak megfelelően
  • Szintszabályozós, kikapcsolható, karbantartásmentes mellső tengelyrugózás 120 mm-es rúgóúttal

  • 505+50l üzemanyagtank

  • Tengelytáv: 2950mm; Max kerékátmérő hátul 2050mm

  • Integrált VarioGrip abroncsnyomás szabályozó rendszer

    • A kerekek már menetközben rövidebb idő alatt feltölthetők

    • Teljesen a jármű koncepcióba integrálva: nem áll fent a sűrített levegős vezetékek leszakadásának veszélye

    • Tízezer üzemóra alatt két gumiköpeny megtakarítás (hosszabb élettartama abroncsok)

    • 10 %-kal nagyobb vonóerő

    • 8 %-kal csökken az üzemanyag felhasználás és ugyanennyivel nő a terület teljesítmény

    • Tízezer üzemóra alatt akár 37 000 € megtakarítás a rendszer használatával

Motor

  • Névleges teljesítmény: 287LE/211kW (EG97/68) (forgalmi engedélyben)

  • Max. teljesítmény: 280LE/206kW (ECE R24)

  • Max. Forgatónyomaték: 1217Nm

  • Hathengeres, négyszelepes Common-Rail technika

  • Acéldugattyúk a tartósság és a nagy terhelhetőség érdekében

  • Kettő helyett három magasnyomású befecskendező szivattyú (kevesebb terhelés jut egy elemre)

  • Tier4 károsanyag-kibocsátási előírásnak felel meg

  • Üzemanyag megtakarítás az SCR technológia és a passzív koromrészecske-szűrő rendszerrel

  • Az osztályának legtakarékosabb traktorra (DRG PowerMix teszt 248 g/kWh 4,3 % Ad Blue)

  • Végsebesség csökkentett motorfordulatszámnál: 50 km/h: 1450 1/min; 60 km/h 1750 1/min

  • Nulláról 60 km/h sebesség be 7,2 mp alatt gyorsul

  • Dupla turbó

  • Dupla töltőlevegő hűtő

  • Viscotronic ventilátor vezérlés ill. opcióban hűtőkifúvatás (ventilátorlapát átfordítással)

  • Max. 500 üzemóránkénti olajcsere

Vario hajtómű (ML220):

  • terhelés alatt kapcsolható

  • fokozatmentes

  • hidraulikus-mechanikus teljesítmény elágaztatás

  • 1995-től, több mint 200.000 eladott váltó, élettartam bármelyik másik váltófajtához képest nem rosszabb; a hagyományos váltókhoz képest arányaiban kevesebb meghibásodás

  • jó hatásfok érdekében két menettartomány

  • folyamatosan zárt hajtáslánc még induláskor is

  • motorfordulattól független haladási sebesség

  • TLT fordulatszám független és állandó értéken tartható a sebesség változtatása közben is

  • rángásmentes indulás és irányváltás

  • 20%-kal nagyobb területteljesítmény az egyéb terhelés alatt kapcsolható váltókkal összehasonlítva, integrált mászó fokozat

  • 1 vagy 2 tempomat (szgk-ban sincs kettő!)

  • STOP&GO funkció (bálázás, kereszteződés)

  • Hajtómű olaj csere 2000 üzemóránként

TLT:

  • legjobb hatásfok az egy fogaskerék áttétel miatt

  • a motorteljesítményt „teljes egészében” álló helyzetben is le tudja adni a TLT-n

  • TLT-automatika (hígtrágya keverés funkció ill. emelőmű kapcsolás)

  • vezérelt indítás

  • TLT-túlterhelés védelem

  • mindkét sárvédőről be/kikapcsolható

  • elektrohidraulikus fordulatszám előválasztás

Variotronic

  • VarioGuide robotkormányzás

  • VarioDoc dokumentációs rendszer vezeték nélküli adatátvitel a központi számítógépre

  • Variable Rate Control (Változó inputanyag kijuttatás hely specifikusan)

  • Flotta menedzsment (AgCommand)

  • ISOBUS munkaeszköz vezérlés 

Kényelem fülke

  • X5 kabin

  • 300 °-os ablaktörlő

  • Ragasztott, fűthető biztonsági szélvédő

  • Coming Home fény

  • LED fényszóró csomag hatósugár állítóval

  • Központi egy gombos világításkapcsoló

  • Karbantartási felület a terminálban

  • Hárompontos fülkerugózás fékezés és billenés kiegyenlítővel

  • Vario aktív kormány rásegítő

  • Fent Reaction kormány rendszer

  • Fendt stabilitás Control

  • Számos asszisztencia rendszer a nagyobb hatékonyság és biztonság érdekében

  • Multifunkcionális Joystick és terminál

  • Egységes kezelői logika az 500-as és 900-as szériák között

  • Indításgátló

  • Éjszakai mód a terminálban

  • VariotronicTI forduló automatika: Öt kioldóval és 13 funkcióval

  • Érintőképernyős és nyomógombos terminál 7 vagy 10,4” méretben

Hidraulika

  • 152/193 l/min szivattyúteljesítmény

  • Hidraulika olajtartály hajtómű olajtartály elkülönítve (nincs olajkeveredés, a hajtómű biztonsága garantált)

  • A hidraulika vezérlőszelepek tetszőlegesen hozzárendelhetőek a kezelőelemekhez a Vario Terminálban

  • Akár nyolc kettős működési hidraulikus vezérlőszelep

  • Tehermentesített mellső emelőmű szabályozás

  • Kettős működése hátsó emelőmű parkoló állással (szervizmódban képes a traktor felemelni önmagát pl. kerékcseréhez)

  • 80 liter kivehető olaj

Ingyenes regisztráció az I. NAK MezőGépShow-ra itt!

agrotrend.hu

Tovább olvasom

Fókuszban

Hirdetés [bsa_pro_ad_space id=13 crop=no ]
Hirdetés [bsa_pro_ad_space id=14 crop=no ]

Facebook