2022.08.17., szerda , Jácint

Gépesítés

2016. október 17. hétfő • 11:45

Rugalmas és betartja az ígéreteit a Kaposflex

Az abroncsvásárlás is bizalmi ügy, így nem mindegy kitől és hol vásárolunk. Ha maximálisan kiszolgáljuk a vevőket, sikerül olyan bizalmi kapcsolatot építeni, ami hosszú távon gyümölcsöző lehet mindkét fél számára. Papp Józseffel, az abroncs-specialista Kaposflex Kft. értékesítőjével beszélgetünk.

- Mit tesz azért a Kaposflex, hogy az ügyfelek minél jobban bízzanak a cégben?

- Nálunk a stabilitás nagyon fontos, én is már 11 éve dolgozom itt. Mindenkinek megvan a maga kialakított ügyfélköre, a visszajáró ügyfeleket nálunk mindig ugyanazok szolgálják ki. Emellett kiemelten figyelünk arra, hogy sem az ár, sem a kiszállítási dátum ne térjen el az ajánlathoz képest. Ezt több mint 99 százalékban sikerül is megvalósítani, így az ügyfeleknél meg tudjuk alapozni a bizalmat, amely nagyon fontos a jövőbeni kapcsolathoz. Emellett, természetesen tartjuk magunkat az előre megbeszélt garanciális feltételekhez, mert ha valamit megígérünk, akkor azt mindig be is tartjuk. Amennyiben valamelyik ügyfélnek sérelme támad, azt valamilyen formában mindig orvosoljuk: pénzvisszafizetés, beszámításkor az árban való figyelembe vétel lehet a korrekció. Ráadásul, gyorsan szoktuk elbírálni a használt abroncsokkal kapcsolatos garanciális ügyeket. Ez néha pár percet vagy órát vesz csak igénybe, mert nincs közbenső cég a folyamatban. Az új abroncsoknál a forgalmazók miatt két héttől akár több hónapig is elhúzódhat a döntési folyamat.

- Mennyire állandó az ügyfélkörük?

- Vásárlóink nagyjából kétharmada visszajáró ügyfél, persze előfordul, hogy a többéves jó kapcsolatot a piacon lévő kedvezőbb ajánlatok felborítják; ebben az internetes rendelések játszanak szerepet, mert ott sok ajánlat kedvezőnek tűnik elsőre, de sokszor minőségi problémák merülhetnek fel, amelyeket aztán nem lehet garanciálisan rendezni. Azok a korábbi ügyfeleink, akik így pórul járnak, sokszor visszatérnek hozzánk. Volt már olyan, aki tíz éve vásárolt tőlünk, kipróbálta az előbbi módszert, pórul járt, de most már újra a vevőink közt van és megfizeti a pár ezer forinttal magasabb árat, mert tudja, hogy nálunk milyen szolgáltatásokra számíthat. Ha valaki pórul jár egy átverős internetes kereskedőnél, és akár több százezer forintos kára keletkezik, az nem próbálkozik már újra ott, hanem inkább megmarad a mi ügyfelünk.

- Kollégáik milyen régóta dolgoznak a Kaposflexnél?

- Jó páran már több mint tíz éve velünk vannak, a legfiatalabb értékesítők is már öt-hat éve dolgoznak itt. Kialakult egy stabil csapat az értékesítőknél, az irodai alkalmazottak és a szerelő között is.

- Mivel tudják viszonozni vásárlóik bizalmát?

- Fizetési könnyítéseket kaphatnak, törzsvásárlóinknak lehetőségük van utalni akár 30 vagy akár 45 napos fizetési határidőre is. Természetesen, már kialakult az az ügyfélkör, amelyben megbízható és stabil partnerek vannak, így tudunk hosszú fizetési határidőt megadni. Az állandó ügyfélkörön kívüli vevőjelöltekről nagyon gyorsan kiderül, hogy ha valaki csak vissza akar élni a lehetőséggel. Az ilyen új ügyfelek zömmel csak egy hirdetést látva próbálkoznak. Az ilyen hozzáállást sajnos táplálja az, hogy számos újságban megjelennek hirdetések, amelyekben selejtes vagy rossz minőségű terméket árulnak, és utána az ottani értékesítő cég egyszerűen eltűnik. Nálunk ez nem fordulhat elő, de az egész piacot tekintve, sajnos a tisztességtelen kereskedők általános bizalmatlanságot gerjesztenek.

- Milyen a fizetési folyamat?

- A fizetési folyamat nálunk kiszámítható, minden úgy történik, ahogy előre megbeszéljük, nem változik semmi. Nem kérünk pénzt előre, csak a helyszínen egyeztetett időpontban, akkor, amikor odaér a sofőr, aki viszi a számlát. Az ügyfél először megtekinti az abroncsot, akkor kell csak fizetni, amikor azt megfelelőnek találja. Azt is előre jelezzük, hogy melyik sofőr, melyik időszakban viszi ki a terméket, az elérhetőséget is mindig átadjuk, így minden nyomonkövethető. Velünk nem fordulhat elő olyan rémtörténet, hogy kiszállított abroncsok kifizetése után eltűnik az eladó.

- Hogyan vásárol egy tipikus vevőjük?

- Nálunk is egyre jobban nő az internetes tájékozódás utáni abroncsvásárlók aránya. Régebben a személyes kapcsolattartás volt a jellemző, akkor még a telephelyünkön való válogatás után döntött mindenki. Ma már a neten nézik ki a vevők, melyik abroncsot szeretnék megvenni, sok képet és hibaleírást kérnek, majd akkor rendelik meg az abroncsot, miután érdeklődtek a fizetési feltételekről.

 

 

Papp József

Értékesítő

Tel.: +36 20 579 65 12

info@kaposflex.hu

7521 Kaposmérő

Kossuth Lajos u. 101.

www.kaposflex.hu

 

 

(X)

Feliratkozás az Agrotrend.hu hírlevelére

Teljes név:
E-mail cím:*
Elfogadom az Adatvédelmi nyilatkozatot.